Як часто чоловіки мріють, щоб можна було носити сорочки або шкарпетки, особливо не утрудняючи себе їх частим пранням. Американські винахідники придумали, як утілити таку, на перший погляд, нездійсненну ідею в життя. Розробка дозволить створити сорочку, яку не треба буде прати більше трьох місяців. Молоді винахідники з американської компанії Wool&Prince одного разу замислилися про те, як було б зручно, якби одяг залишався чистим і свіжим тривалий час. В результаті безлічі експериментів на Kikstarter з'явився проект, що обіцяє суспільству сорочку, яка зможе обійтися без прання упродовж 100 днів, передає UBR.
Випробування довели, що інноваційна розробка Cotton - Soft дійсно дозволяє зберігати свіжість найпоширенішого елементу чоловічого гардеробу, створюючи ефект "як після хімчистки" упродовж третини року. Незважаючи на назву, матеріал, з якого роблять сорочки, насправді є новим видом шерсті. Завдяки особливій обробці новий "первинник" дійсно нагадує по структурі бавовну, але по факту таким не є. Шерсть вибрана розробниками невипадково, оскільки вона перевершує по стійкості шовк і вироби з бавовни. Основним критерієм при порівнянні є кількість «стиснень-витягувань» матеріалу. Якщо вовняну нитку можливо "розтягнути" більше 20 000 разів, то показник інших вищеназваних матеріалів мінімум в 4 рази нижче.
Крім того, шерсть, взята за основу для Cotton, - Soft, ефективніше вбирає піт. Цей чинник став вирішальним для творців Wool&Prince. Усім відомо, що самі по собі виділення потових залоз людини не мають запаху, але при тривалому "знаходженні" на шкірі вони придбавають характерний, всім відомий аромат, який в суспільстві вважається огидним. Матеріал, з якого виготовлена продукція Wool&Prince, вбирає ці виділення, тим самим не дозволяючи їм стикатися з шкірою, дозволяючи уникнути "природних пахощів". Що найважливіше - сорочки також не смердять.
Проект був викладений на Kikstarter зовсім нещодавно, і на його запуск було потрібно тридцять тисяч доларів. Ідея настільки сподобалася суспільству, що на сьогодні зібране вже вісімдесят тисяч доларів. Абсолютно новий підхід до створення одягу вже став нормою, і незабаром люди почнуть створювати свій унікальний гардероб без впливу новомодних модельєрів. Так, наприклад, вже сьогодні можна створити самі обтягуючі штани "до душі", просто придбавши джинсовий балончик від компанії American Eagle Outfitters. До речі, далеко не завжди варто придбавати відомий брендовий одяг. Ці дослідження екологічної організації "Грінпіс" виявили шкідливі хімічні речовини в джинсах, брюках, футболках, сукнях і нижній білизні 20 провідних брендів, таких як Zara, Metersbonwe, Levi's, C&A, Mango, Calvin Klein, Jack&Jones і Marks&Spencer.
До речі, прати одяг можна не усіма порошками. У багатьох країнах світу вже давно випускаються безфосфатні порошки, а український уряд впродовж півтора роки вирішив понизити до мінімуму вміст фосфатів в миючих засобах.